Banken!

Imorgon måste jag gå och fixa mitt bankkort som inte funkar.
Det var nästan ett år sedan jag fixade det och för någon vecka sedan när jag skulle ta ut pengar för första gången gick ju såklart inte det. Så jag måste fixa det, eftersom jag behöver pengarna som finns där inne. Jag har nästan 1500 på ett ofunkande kort, lyckat!

Jag behöver pengarna för att Ebba och jag ska dra och shoppa på torsdag. Jag har inte shoppat på typ 2-3 månader förutom ullared då, så jag är asshoppingsugen! Så det blir väl att shoppa en del... Fast jag vill inte ta slut på mina pengar, jag ska ju klara mig i sommar och köpa en kamera!

Föresten så fyller jag år om mindre om en månad! Så jag förväntar mig många presenter från er, så spring och köp! :P haha, nevach jag bara skämta.
Men här är det jag hoppas på att få:
Pengar, pengar,pengar!
Kamera
Ipod
Säng
Klädstälning
Löshår
Hörlurar och ny datamus

Yeyy, höga krav man har här då :)

Nej, nu ska jag plocka bort allt skit från min säng och sova. Och drömma om pengar, sommar och saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0