11 maj

Musiken var inställd idag (igen) så jag hängde med Ronja hem en stund. Sen gick jag tillbaka till skolan och hade utvecklingssamtal, och det gick ganska bra. VG elev :)
Teknikprovet idag gick sådär, jag får hoppas jag slipper få göra om. Jag skrev faktist på allt, det trodde jag inte :P Fast jag tror inte så mycket var rätt.
Men nog om skolan, det är bara imorgon kvar sen får vi ledigt torsdag, fredag :D Och på fredag drar jag till Liseberg :D

Jag har massor tankar som snurar runt i mitt huvud just nu, men det är ingen idee att skriva dom här. Eftersom det bara skulle leda till massor bråk och ev. missförstånd, och det orkar jag inte med. Så jag behåller det för mig själv så blir allt bra.

Seriösa webcampix :)


Om du inte vill, sluta!


Kommentarer
Postat av: emma

emma är ju tankeläsare & är bra på åh ta reda på saker.. & emma tror hon fattar va du menar mä alla texter du skrivet ! :)

2010-05-11 @ 21:18:32
URL: http://emmahbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0