Svar på kommentar



ja, inte så många :P Den senaste tiden har det vart sjukt dålig statistik, ca 10 besökare typ. Men det kan jag förstå, för jag har bara skrivet ca 1inlägg per dag och där står det vad jag har gjort och det är inte så kul att läsa.

Jag gör inte så mycket för att få fler läsare och det är nog ganska svårt att upptäcka bloggen då. Men ibland surfar jag omkring på bloggtrafik, och det är en sida som man fixar fler besökare, gratis. Bli medlem här. 
Jag ska försöka bli bättre på att skriva och tipsa om bloggen så får jag se om jag får lite fler läsare.

Men som sagt har jag haft bloggtorka VÄÄLDIGT länge, men mina ideer börjar faktist komma tillbaka nu. Eller jag kommer på smarta och bra saker att skriva om när jag går, sitter i skolan eller precis ska sova, sen när jag väl ska skriva ner sakerna så har jag glömt bort dom. Men jag ska börja skriva ner mina ideer när jag får dom så att dom inte blir glömda.

Kommentarer
Postat av: ema

kul att du vill vara med =) allt bra med dig då?

kram

2010-05-02 @ 13:23:06
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0