My birthday...

Skolan idag var ok, sen drog Emma Ebba Ronja och jag hem till Ronja och ja, gjorde inget speciellt.
Sen åkte vi ner till svartåvallen där det var någon från LFC som babblade som vi skulle lyssna på.
Och sen cykla jag hem och när jag gick in på rummet låg det 3500 kr på min kudde! För vi har sålt min gammla lekstuga som jag fick när jag fyllde 3. Så vi har haft den i exakt 11 år.
Men nu har jag dushat och så och ska väl snart sova.

Imorgon så ska jag in till Linköping och köpa en ny säng och en kamera. Sen ev. en skolavslutningskläning och ett par taights eftersom jag råka dra sönder mina idag, hehe.


Kommentarer
Postat av: emma

ohjävlar !

nu har du pengar te 3500 tuggummi i aoutomat ! :D

2010-05-25 @ 07:02:01
URL: http://emmahbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0