Kort inlägg :)

Ässch, jag skiter i Engelskan. Smart som jag är så har jag glömt bort vilket glosförhör det var jag skulle göra. Nej, jag får göra det någon annan gång.

Nu ska jag ladda ner lite mer musik och leta efter lillebrors ipod, så att jag kan sno den :) För jag kan ju inte åka bus i 4 timmar utan musik i öronen. Och mobilens batteri skulle inte räcka.

Music is life you know

Update:
Han hade tydligen aldrig haft någon sån mp3/ipod som jag trodde. Och jag hittar inte min skitgammla skitmp3 heller, tror jag slängt den. Så nu har jag ett biiiiigt problem, hjääälp?! Jag kommer inte överleva utan musiken och jag vill inte ta batteriet ur telefonen, för den behöver jag att ringa med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0