Elevens val :D

Yeyy, sista skoldagen är slut, nu är det långhelg :D

Jag är hemma från skolan nu och ska snart göra något att äta.

Skolan idag har vart kul :) På formiddagen hände inte så mkt, vi kolla på socker och salt på no.n, alla vart irriterade på mej för att jag prata så mkt på franskan osv. 
Sen på elevensval så skulle vi cykla och ta kort på bryggan vi hade glömt förra gången. Men vi hitta den inte så vi tog lite kort på annat, bilderna kommer upp här ikväll. Vi hade iallafal skitkul. Sen efter skolan åkte vi till biblioteket för elin skulle ha böcker för skolan eller va det var. Så då passade jag på att låna andra Twilight boken :) Ja, och jag har ju kommit hem nu som ni kanske märker....

Nu måste jag äta, svälteeeer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0