elevens vaal

Skolan var sjukt kall idag! Så jag har gått runt och nästan hackat tänder nästan hela dagen. På eftermiddagen på elevens val skulle jag plugga till Engelskaprovet imorgon men ofc så vart det inte så. Emma skrev en rimlåt om oss och Elin hitta på hela sveriges historia från Franska revolationen till nu.

Nu ligger jag i min säng, lyssnar på musik och typ dör av trötthet. Jag har städat halvt och måste plugga på engelskan, sen har jag fotbollsträning ikväll om jag orkar. För min alergi är värst! Ont i huvet, hostar och nyser och ögonen och näsan rinner skitmycket och det blir ju inte bättre av att gå ut till massa björkar. Blää, stackars mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0