Gårdagen:D

Förlåt Förlåt för dålig uppdatering
Men nu ska jag iallafal bäretta vad jag hittat på :D

Fredagen började med skola som vanligt. Det hände inget speciellt, vi bytte från sy till träslöjd bara...
Sen drog Ebba Ronja och jag hem till mig och bakade en digestive, choklad kaka efter eget recept. Riktigt fin vart den, innan vi skärde upp den xD Då rann den ut och vart gega :P Fast smeten var god, jättegod :D


Sen åkte vi till simhallen och simma och lekte :P yeyy, höhöh
Och jag BEHÖVER en ny bikini! Det är panik nu!
Iallafal så gick ebba och jag till fritidsgården sen och flumma xD
Vid halvniotiden eller vad det var gick vi hem och åt oxfilee och potatisgratäng eller vad ddet var, MUMS<3 Inte för att vi var så hungriga, men :P
Sen åt vi daimglass och kolla på hundtricket, den var bra faktist :D
Sen har vi sovit och ätit och nu e jag hemma igen.
En jävligt mätt karin, osminkad med mitt naturliga hår.


Jag hatar det seriöst, ser ut som en långhårig killes hår :o
Eller det är väl mest luggen jag stör mig på, vill rakpermanenta den, eller egentligen hela håret, men mest luggen. Fast det är dyrt och sliter skitmycket på håret, så antagligen inte...

Men nu ska jag fixa lite och tjocka nåt ;P
Kram<3

Kommentarer
Postat av: linneagrahn

sv: tack så mkt :) Jag lägger till dig nu då :) så får du lägga till mig =)

2010-03-20 @ 18:56:23
URL: http://linneagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0