Day of a sjukling



Har skrivit lite på engelskan, som jag egentligen skulle göra igår. Och jag hoppas på att min bror kommer hem med mina svenska grejer snart, för har prov imorgon om resten av ordklasserna, men seriöst, vem behöver veta massor om adverb, pronomen och vad dom nu heter!
Har föresten inte skrivet här vad jag fått på mina senaste prov, Matte - starkt VG, nöjd över det för procent är svårt. Fysik - G (G+) Skitnöjd över det med eftersom jag inte fattade ett skit.

Bakade brownies innan och kollade på Peter Pan imorse, han e söööt! <3

Haha, hållet = uppätet xD

Min mat idag, känner mig nyttig :D
couscous, köttbullar, tomaat, gurka
Hehe, äter typ bara grönsaker till couscous xD
Och nåt jag alltid lyckas med när jag gör mat är att göra för mkt,
så orkar aldrig äta upp, duktigt :P


Usch, tror min huvudvärk kommer tillbaka nu!
Ska hämta vatten...
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0