Ska skärpa mig!

Dushad och klar nu. Ska snart gå och lägga mig, ska öva franskan lite innan bara. Höhö duktig som glömmer xD
Jag ska seriöst skärpa mig med skolan nu! Glömmer alltid öva på glosor så jag får sitta på rasten innan, eller sent på kvällen, det är inte bra!

Iallafal så var träningen ganska kul, vi tränade ihop med damlaget för dom var så några. Det gick ganska bra.
Men när vi skulle köra plankan (man ligger på armbågarna och fötterna, magträning) och spände magmusklerna så känndes det som att magmusklerna tryckte på magsäcken. Och det känndes som jag skulle spy. Det kanske inte är så bra att äta massor innan träning, eller kan det va något annat?

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska försöka skicka mössan till dej imorrn. Medan det fortfarande är kallt (A)

2010-03-23 @ 22:08:55
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0