Shopping!

Vid halv tolv tiden i morse kom mamma och hämta mig hos Ebba, sen hämta vi upp tanja och åkte iväg till Linköping :D Har iallafal vart där och shoppat hela dagen:D Funnie :D
Köpte såklart upp mina pengar, så nu får jag vänta till nästa månad för mer :( Hatahata att kunna leva på 600kr i en månad :( Mina pengar tar slut direkt, sen så får jag lida resten av månaden :( Na, stackars mig :(

Men jag köpte en del iallafal:



Världens sötaste t-shirt från cubus!<3


Jeans taights från bikbok


Haha, Lilla my tröja! Vi gick förbi och mamma tyckte hon var så lik
mig så jag fick den :D :P


Grått linne ;D Kosta typ bara 40 kr! Karin gillar billigt :D


Puder, Hårrosetter och toffsar
+ 3 par troser


Tanja och jag såg världens
sötaste gris, på pjamasbyxor! <3

Är iallafal skitnöjd över dagen :D

Tänkte lägga ut lite bilder från fredags med :D



hehe, ronja måla på bänken xD


Visste inte vad jag skulle göra på syslöjden, så jag gjorde en
namnsdagsnässisär till Ebba,
föresten grattis på namnsdagen ebba!
Hehe, gjorde en till Ronja med xD fast den va grön och fularexD


Trerätters!
Förrätt -       Fina mackor med ost, tomat, sallad och gurka
Huvudrätt -  Nudlar
Efterrätt-     Banan och chokladmilkshake
MUMS! :D






Mamma och pappa är typ hos våran granne, så nu ska jag äta och kolla på melodifestivalen själv, Kramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0