Jag hatar min säng, jag hatar min säng!

varje morgon vaknar jag upp med huvud värk och ont i ryggen, och skittunga ögonlock.
Sen vaknar jag ALLTID kl 6.50 sen ingen 7.15 sen halvsover jag och brukar ge upp vid halv tio tiden, asså det kvittar när jag går och lägger mig, 8 (okej, aldrig provat), 10, 12, 1, 3 osv.

Inatt drömde jag att jag var 8 år och hette Lina, och jag och några fler hoppade ner från massa hustak, hööga hustak. Asså drömmen var gammalt barnprogramaktig, emil, madicken och så.
Hehe, mitt huvud kollarpå barnprogram när jag sover xD

Men jag gillade min dröm igår mer. Då var Ebba Ronja, jag och några fler i simhallen, och jag var smal! :D Och det typ hände massa kul :)

Yeyy, mina drömar e coola xD

Hade föresten besöksrekord igår, 57 besökare, yeyy, okej det är inte så mycket för er, men för mig :) Och idag har jag redan 20 besökare och klockan är bara halv elva :)

Nu ska jag fixa mig, Kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0