Intressant -.-

Just nu håller jag på att flytta över ALLA mina filer till nåt ställe. För pappa ska fixa windows till mig :) Så därför måste jag flytta över allt till något ställe. Alla mina nästan tvåtusen filer :P Det är typ 15 textdokument, 5 filmer, 30 viseosar, sen typ resten bilder xD Hade visst ingen musik på datorn :P, den finns på ett USB istället :P

Aja, har bakat muffins och glott lite på TV.  Ska snart sätta mig där igen och kolla på nåt. Sen blir det att sova tidigt. Har ju match tidigt imorgon. Vi skulle va där vid 9, men klockan ställs tillbaka så det blir som 8!

Okej, jag har sutit och skrivet om helt oitresanta saker, men jag har inget liv, så stå ut :P

(vågar in läga in nån bild, kanske sabbar filflyttningen då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0