Höhö har man tråkigt så har man xD

alla som har mobil, ska göra detta test

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? - haha vet inte? :P

Vad står det i ditt nionde sms?
- Vet nt...      (resten, hemligt)
Vem ringde dig senast? -  Okänd, höhö

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? mej själv :P

Vilket språk är din mobil på?
- Svenska ofc :P

Hur många sms har du i din inkorg?  ehhm 69

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?- okey vad kostar den? - Ronja

 
Är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner? nej

Ogillar du nr 5? -  nej!

Har du varit ihop med nr 1? - NEJ!

Vad har din mobil för färg? -  svart och ceriserosa (typ)



Nu ska jag duscha, sen öva lite på franskaglosorna som vi hade tills idag (tänkte göra dom imorn så jag inte missar :P)
Datorn är föresten på sveska nu! :) Men jag har endå inte hittat mina bilder eller nån webcamera :( that sucks! (N)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0