Hata snö!

Fy, jag hatar snön och vinter! Det har typ vart snöstorm ute hela dagen!
Igår var jag skitglad för att det var varmare och snön smälte.
Men nu är det värre! Fan, jävla snö! FÖÖRSVINN!

Var på banken och fixa mitt idkort påvägen hem, hehe liiiite efter xD
Gjorde nudlar som jag åt, och snart ska jag vara hjälpledare på bass.

Och imorgon får vi 20 min sovmorgon i skolan! WIIHOO
Har typ kulturdag eller nåt i skolan så ska kolla på 3 st teatrar/musikaler eller vad det var.
Och vi missar tekniken, så jag har pluggat till det dära förhöret i onödan!

Jag idag

Mörka jeanstaights - jc                     Facelook, faaaaaaaail
Kofta - cubus
Linnen - ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg outfit=)

åh har er snö inte börjat försvinna än:(

2010-03-01 @ 19:36:26
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0