Goodnight sleep tight

Kom och tänka på Fanny, min kompis från göteborg. Hur mycket jag saknar henne.
Senaste gången vi träffades var för några år sen. Vi spelade Wii och satt och prata om massor i min säng och krama kuddar:P
Gången som vi träffades innan var i göteborg hos dom om jag inte minns fel, då vi var kanske 7, 8 år. Då spelade vi tjejsnack och jag skulle damsuga hela mitt hus, kom ihåg att vi till och med skrev en lapp till mamma så hon skulle komma ihåg. Fasst sen när vi kom hem dammsög jag aldrig xD

Jag tycker dom ska komma hit till boxholm igen :D


huhu, minnen<3
Nu ska jag fixa kläder och lite sen sova, jag är faktist trött! Jobiigt att städa!


Goodnight beauty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0