Saknar gammla tider, Då det var vi fem...

Det är ett långt inlägg, så tror inte så många orkar läsa hela, men give it a try, it's fun :D

Sorry för dålig uppdatering idag, hängde me Ebba hem efter skolan idag igen:P

Dagen började med jumpa, som vi typ gjorde massa ta-lekar på.
Sen kom vi försent till engelskan, men satt väl mäst och prata då endå.
Sen hade vi Franska, med glosförhör som jag helt hade glömt bort, så fick 5.5 / 12 p, ganska bra för att bara övat 5 min innan, men iallafal slipper göra om det.
Sen hade vi det där jävla Fysikprovet, men det gick iallafal ganska bra, tror jag fick typ G - VG (var snabb, så han hann rätta).
Sen på lunchen vart det mycket flum iallfal, kommer inte ihåg vadxD
Jag: Det står kuk på min bricka!
Ebba: Står det en kuk på din bricka? Som du ska äta? xD
Jag tycker iallafal det är läskigt att vara kvar sist i matsalen, för då kommer mattanterna och äter upp en, så vi var tvugna att gå innan dom 2 andra som var kvar i matsalen gick.
Sen på elevensval pluggade jag lite matte och svenska, som ronja mobbade min stavning på orden.

Efter skolan gick Ebba, Emma, Ronja och jag hem till Ebba och skratta, prata och drack saft :D
Körde våran peklek och hade funny. Vi är duktiga på att feltolka och Ebba tycker Emmas bacilskräk är kul så hon var tvungen att ringa Sebbe, men jag tror nt hon hörde va hon sa xD
Men efter jävligt mkt flum, gick jag hem. På vägen hem skrek någon som jag antar va ganska full typ hallå till mig sen när jag kommit typ 200m bort AAAAAAH!    Usch, usch, skary! Gillar inte fyllegubbar...

Har föresten sätt förgävlig ut idag! provade maskaran som var med i Frida tidningen, och den sög! Den var skitrinig så jag var tvungen att tvätta bort den, och det tog tid, för den var konstig.
Så jag hann inte fixa håret eller nåt. Så kom till skolanförsent utan maskara ( men rester från den) Och ofixat hår i en bulle. Har föresten haft uppsatt hår hela veckan, så nu har jag lovat mig själv att det ska vara nersläppt imorgon! Ska upp tidigare så jag hinner fixa mig.

Det här har blivit ett vääääääääldigt långt inlägg, men har inte uppdaterat på hela dagen, så det fick bli det.

Men nu måste jag plugga lite mer till matteprovet imorgon, Kram<3


Dagens låt, spelades på den dära konserten i skolan igår.

all these things that i've done- The killers



(fattar inte vad det är för fel på youtuberutan... Men det spelas iallafal som vanligt, ser bara lite konstigt ut)

Kommentarer
Postat av: nadia ak

visst va gamla tider bäst?

2010-03-03 @ 22:19:44
URL: http://nadiaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

den heter: all these things that i've done xP

2010-03-04 @ 18:34:58
Postat av: karin

jaha xD

tack :D får ändra då xD

2010-03-04 @ 19:30:17
URL: http://karinortlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0