50 frågor.... :P

1. Det första du tvättar i duschen? håret tror ja :P
2. Gillar du kaffe? haha, nej
3. Hur mår du just nu? ganska bra?
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? * :)
5. Berätta om din senaste dröm? kommer fan nt ihåg xD
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? tror inte de...
7. Vad vill du ha just nu? massa! kläder, systemkamera, NY SÄNG och massa :)
8. Har du räknat till 1000 någon gång? haha ja xD
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? biter och slickar xD
10. Använder du smileys? höhö, vad ser det ut som xD :P :D :)
11. Har du träffat någon kändis? aah
12. Gillar du keso? inte vågat smaka xD
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Try sleeping with a broken heart -  Alicia Keys
14. Hur många länder har du besökt? ehhm, typ 10? orkar inte räkna xD
15. Är dina föräldrar stränga? iblan -.-
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Haha ja :D
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
gör det säkert xD
18. Brukar du hyra film? nae, har ju internet xD
19. Var kommer du vara på lördag? Nästa lördag kommer jag vara i Skåne, idag vet jag nt xD
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Japp, jag var med i flygplanet som krascha in eller vad det nu var som hände xD
22. Vad åt du till lunch? Haha inte ätit lunch idag xD
23. Har du lockigt hår? mm :/
24. När grät du senast? Haha, gråter ofta xD Fast oftast av skratt eller trötthet xD
25. Har du gått in i en vägg någon gång? hehe, faktist inte xD Men massa annat xD
26. Favoritårstid? Vår :) (om man tar bort polen)
27. Vem höll du senast i handen? ehhm, ingen aning xD
28. Sover du med TVn på? nae, har ingen tv på rummet xD
29. Tycker du att du är gammal? yyes, snart döddags för mig :P
30. Är du mörkrädd? oftast inte
31. Gillar du ditt liv just nu? ehhm, hoppas de... xD
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? nångång, men de va längesen xD
33. Har du bra syn? ja, det har jag väl, oftast xD
34. Var är dina föräldrar just nu? köket tror ja :P
35. Vad har du på dig just nu? haha, bara en handduk, ska klä på mig senxD
36. Vad var det senaste du köpte? ehhm, en påse gott och blandat :P
37. Hatar du mer än 3 personer? inte HATAhata, men hatar tror jag :P
38. Använder du sushipinnar? haha, nej
40. Äger du ett vapen? OFC, 15 pistoler och 350 andra vapen -.-
41. Gillar du ditt hår? nae oftast inte :P
42. Gillar du dig själv? ibland, men jag får stå ut ;P
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Olika me olika saker...
44. Hur ofta använder du MSN? Haha, typ varje da xD
45. hur mycket är klockan nu? 11.58
46. När ska du sova? IkvällxD
47. Vilken är din bästa tvprogram?: Ehhm, venne xD
48. Är du kär? iguessso...
49. Tyckte du det är var kul? haha, skrattar xD
50. okej, varför gjorde du det då? haha df jag hade lust xD

Kommentarer
Postat av: Janeleh

Sv: haha okej, vi verkar ha typ samma filmsmak xD antar att du då också har sett 13 snart 30?? ;) om inte så är den i alla fall jätterolig :)

2010-03-27 @ 12:16:34
URL: http://peekaboooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0