Om dagen

Dagen har vart som vanligt typ, fasst jag har frusit som en idiot! Det är säkert bara 10 grader ute och jag har haft shorts!

Snabbt om dagen:
På so:n hade vi ingen lärare så vi pluggade (=pratade) medans mona kollade till oss ibland. På matten gick vi igenom lite och suddade boken, fick även tillbaka matteproven, MVG :D
Sedan på franskan suddade vi böckerna, fyyyfan säger jag bara! Till lunch fick vi tacos, mums :) Sen på jumpan fick vi göra vad som helst, jag spelade fotboll eller gick runt på plan iallafal och lyckades trilla xD
På rasten efter den pratade Amanda och jag "minnen" Vi har haft rätt så många slagsmål, hon har putat ner mig från en trapp och jag har spottat henne i ansiktet. Haha det var rätt kul, låtar vi skrivet, Ormsjön och allt. Vi har vart bästa vänner och hatat varandra.
Sen på svenskan kollade vi klart på UPP, läste en saga och lekte:P

Efter så åkte jag hem till Amanda och hämtade hennes löshår som jag ska få låna till skolavslutningen :)

Mycket text jag vet men skitsamma, här har ni lite att läsa iallafal xD
Nu måste jag börja fixa mig och så till träningen, Hejdå<3


Kommentarer
Postat av: linn

aa riktigt skönt faktiskt! :D<33

2010-06-07 @ 22:31:14
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0