hooome

Nu är jag äntligen hemma,
eller vi kom hem vid 8 typ.


Idag var vi i danmark och åt glass
och gick omkring och hade tråkigt typ.
Sen köpte jag en bikini på väla:)

I förgår var vi först på stranden och stekte
sen gick dessie och jag på stan och så.

Och i måndags när vi kom fram så skulle jag visa
runt desire lite i ödåkra men eftersom att jag har
sämst lokalsinne så gick vi vilse för vi inte hade
lust att gå förbi ett gäng fulla fjortisar och vi irrade
omkring bland alla hus och gick lite i cirklar
men efter en och en halvtimmes promenad
kom vi hem igen :)


Bilder på sakerna jag köpt kanske kommer
upp imorgon om jag orkar,
nu ska jag sova, har fått gå upp tidigt där, snaaaark.


Kommentarer
Postat av: Maddee

Fin blogg!

Underbar header, sommarkänslor på hög nivå! :D

2010-07-01 @ 01:20:54
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Följ min nya blogg lillonina.blogg.se på bloglovin jag följer redan dig <3

2010-07-01 @ 21:45:29
URL: http://lillonina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0