baseballsjacket

Kom hem från Emma nu för ett tag sen och har ätit mat oså. Nu ska jag packa upp mina väskor och städa lite sen ikväll ska vi grilla hos kusin. Snart kommer mamma hem från mjölby med min kjol, en storlek störe än vad jag provat så jag får hoppas den inte är för stor.



Igår så träna emma och jag eller vad man kan säga :P Sen kom Ronja och då blire alltid som de blir :P vi var ute i spöregnet och vart genomblöta! Sen gick Ronja och jag hem te henne och åt och sen kom Emma upp och då så prata vi lite sen kom jag hem typ vid 10 tin.
Och imorse när jag vakna åkte jag till Emma direkt typ och då hade dom redan ätit lunch och duschat och massor. Och jag har en skitfin rygg nu(host,host)  och fint hår :)

I looove Emmas plattång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0