hejhopp

Är hemma nu igen:) Jag vet inte vad jag ska skriva men tnkte väl skriva vad vi hittat på i stockholm.

söndag: Åkte rätt så tidigt sen var vi på en strand/brygga och badade, åt vi skitgood taimat och kolla på vm :)
Måndag: Var på nåt fotomuseum, åkte båt, shoppa och var på grönan. Olle William och jag åkte extreme,fritttfal, tilt, insane och massor bara för att jag äger:) Insane och extreme är sjuktkul! :)
Tisdag: Var på nåt skitmuseum sen shoppa och på kvällen såg vi Eclipse, good :)
Onsdag: Jao, vi gick till nån strand och har packat och så. Sen åt vi på nåt ställe och shoppa lite en stund.

Bilder från dagarna


ett träd vi hoppa ner från, det är skitdjupt där men endå skitnära land.


Utsickt från nåt ställe som vi gick massa trappor upp i i steckhet värme.


Från morbrors fönster...


haha på grönan...


Jag vann en stooor boll, bäst på basket vetni xD Bara igga min min.
Mamma vann även en stor mjölkchoklad och min morbror en stor plopp :)
CHOOOOOCKLAAADFLÖÖÖÖÖT :P


Såg en rosa limo... I WANT! :)


Shoppa:)



stranden idag.


Jag orkar inte fota kläderna jag shoppa nu, gör det på fredag tror ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0