JAG VILL HA SOMMAR!

Fördelar med sommaren:
  • Det är varmt
  • Man slipper frysa
  • SOMMARLOV!
  • Linnen, Tshirtar, Shorts, Kläningar osv.
  • Man slipper tjocka skor
  • Man kan gå barfota
  • Man har samma kläder inne och ute
  • Solbränna
  • Man kan bada
  • Man kan träna ute
  • Man får dricka mycket saft :D
Nackdelar med sommaren:
  • Svettas mer
  • Inga vänner att va me för alla är bortresta
  • Pollen, för oss alergiker
  • Man har ingen anledning för att va inne och kolla på tv
  • Myggor, bin, getingar
Hmm, vilka vinner? Och jag kom inte på mer xD

Fin sommar bild från i somras<3
Hmm, undra vf den vart så liten?

Nu ska jag baka muffins tror jag, Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0