Jag är duktig! <3

Jag har fixat felen Ronja och jag råkade ställa till på datorn nu!<3
Kan väl berätta lite lite om gårdagen.
Den börja med skola
Sen gick Ronja och jag hem te mig (tog en timme xD) fast vi stanna och SHOPPA på ica på vägen xD
(hah bild på när ronja går men åt fel håll men endå xD)

Vi prata, lyssna på musik åt och platta mitt hår.
Sen åkte Ronja hem och jag börja fixa mig.

Sen kom Desire och pappa stjussa Desire, Natasha och mig till Lisa.
Där åt vi tacos, glass och ton godis:P prata, skratta, flumma och körde paketleken.
Och hade sjuktkul! Vid halvtolv tiden kom Natahas mamma och hämtade oss.
I bilen på vägen hem bästemde Natasha och jag att vi skulle ut och gå idag.
Så jag kom hem för ett tag sen efter att vart ute och gått i 2 och en halv timme.
JAG ÄR STOLT, VI GICK EN MIL:P

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0