Gårdagen xD

Gårdagen började med att Lisa, Natasha Desire och jag åkte till tranås och shoppa, efter nån timma gick vi och bowla. Och man kan ju säga att jag ägde xD haha förlorade:')
Sen shoppa vi en stund till och sen åkte med tåget till boxholm. Desirés syster kom och hämtade oss vid station och vi hyrde en film, sen åkte hem.
Kollade på filmen, marley och jag var det. Nån som sett den? Jätte sorlig:'(, även fast jag inte är en hund människa och ens inte gillar hundar så börja jag gråta :'(
Sen åt vi och senare spela kort, bara myste och prata.
På morgonen sov vi ganska länge sen brände typ 8 mackor i brödrosten och åt frukost, MYCKET frukost. Sen kom mamma och pappa och hämtade oss och sen har jag bara sutit här och degat hela dagen.

I skoaffären, Natasha köpte 2 par skor xD

Sitter på tåget och fotar mina skor och ben xD

Haha jag hittade tyskt nässpray där vi sov xD har aldrig sett tyskt nässpray förut... xD

Mina köp

Grönt vanligt linne me ficka billigt från Åhlens, gillade färgen

Vit tshirt med jeansvästtryck på från lindex, den ser bättre ut på xD
köpte en bh me men orka inte fota

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Bowlingmästaren!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! är mitt enda ord till allt detta som vi gjorde..... ägde ut Karin så ni vet...(med mer än 100 poäng(Y))

Aa, så jävla sorglig...

2010-01-25 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0