dagen:P och nån som kan hjälpamig med videoinlägg?:D

Sitter här och typ dör av trötthet nu, vet inte varför jag är så j*vla trött hela tiden? Men ikväll blir det iallafal att lägga sig TIDIGT, för ska upp skittidigt imorgon.

Men iallafal så efter skolan gick Ebba Ronja och jag ner till pizzan och dela på en super kebab special BARN. Och den var mättande! Vart skitmätt av en tredjedels barn pizza xD

Sen gick vi hem till ebba och glode på cheetah girls:P som jag sät några tusen grr innan. Sen flumma vi, lyssna på HÖÖG musik och spela in videosar xD Hade tänkt att ladda in en här men eftersom jag är s trögfattad så vet jag inte hur man gör, nån snäll människa som vill hjälpa mig? (A)



Haha flummbild på ebba och mig idag xD
Men iallafal gick hem typ vid sju för det var mat här hemma.

Men nu ska jag snart sova<3 Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Karin du vet att jag gärna hjälper dig :)

Länkar en video här också , har inte kollat på hela men det verkar vara en beskrivning på hur man fixar videobloggs inlägg :)



http://www.designadinblogg.se/2009/october/videoblogga-med-videofyme.asp

2010-01-23 @ 08:48:06
URL: http://hannispyttipannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0