Allmänna test

Jag har sjukt tråkigt så publicerar två test xD


Allmänt test 1


Hur bor du: hus
Brukar du komma i tid: till vad?
Hur lång är du: typ 168,5 tror ja
Kan du laga mat: ja :D
Vad jobbar du med/pluggar du: grundskola
Vad har du på dig just nu: kläder xD
Har du någon fobi: nej inte vad jag kommer på nu
Hade du en bra kväll igår: en bra data kväll
Vilket är ditt senaste inköp: tv nagellack, en tjocktröja, jeansleggins tror ja
Din favoritdryck på morgonen: oboy :D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: en krona från adde idag xD
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: ehhm ingen aning
Vem snackade du med senast: mamma o pappa
Varm favoritdricka: varm oboy :D
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten eller skitkall fanta<3
Alkoholhaltig favoritdricka: cider :D
När gjorde du senast något riktigt dumt: ehhm venne gör dumma saker hela tin xD
Saknar du någon just nu: ja<3 min felicia :'(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: bros på vilket humör jag är på
Någon jag stör mig på: folk som stör!
Intressen: fotboll, kompisar och datorn
senaste person du kramade: eehhm ronja tror ja xD
Senaste person du ringde: eehm länge sen jag ringde nån xD
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: venne nt tänkt s långt...
Längtar du till din nästa födelsedag: JA!
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: klart :P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:noll
Använder du hudkräm: inte ofta
Attraheras du av män med skägg: nej :P
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: inte s mkt nu längre
Röstade du i det senaste valet: får nt ;O
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, ganska kan ju alltid bli bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: let me be myself - 3 doors down xD
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: massor :O
Har du pengar på mobilen: jadå :D

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? "faan" lr "jävla"
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.15 men snoozar lr stänger av jämt xD
Var köper du dina matvaror ifrån? mamma köper :OxD
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? bros på hur jag ser ut xD
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en stor laptop och massa!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? senast jag vaaar utanför rummet
Vad åt du till middag senast? pannkakor :D
Kan du vissla? nej xD
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
Äger du några popband t-shirts? nej tror nt de
När flög du senast? eehhm när vi åkte till paris för läääääääänge sen
Pratar du några andra språk? pratar ju svenska, men kan andra språk me
Har du gråtit offentligt? ehhm inte på senaste tiden, men närjag var liten
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja,
Vad har du med dig in på bion? GODISS!
Vad har du för väder? snnnöööö och kaaallt! :/
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? har inte gått gymnasiet xD
När sov du senast på golvet? ehhm ingen anning.
Gillar du din boendesituation? ja, lr va?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? venne :P
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej xD
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ehhm fattar nt, men gillar nt att prata högt xD
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14! :D
Tror du på liv på andra planeter? ehhm ingen anning, tror nt de
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? brukar nt ha nåt sånt :P
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja, de tror jag nog, de skulle va coolt
Tycker du om att krama folk? jadå<3
Äger du en digitalkamera? nej :(
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? haha joe jonas på skämt xD den ända jag kommer ihåg
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? iblan,
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? naae
Tre saker du alltid har med dig? min mun, min näsa och mina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0