27 januari 2010

Idag är det förintelsedagen, så dagen har vart slapp och vi har mest lyssnat på när lärare babblat om hitler osv. Jag fattar fortfarande inte att det har hänt, känns som att det borde va 10000 år sen isånna fal minst :O Liksom nu skulle ingen kunna döda massor miljoner bara för namnet, hårfärgen och religonen.
Aja, jag fattar endå inte så mycket, e för liten xD Jag vill helst inte fatta,,,

Efter skolan gick Emma Ronja och jag hem till emma, sen till ronja. Och hade skit kul<3 Länge sen jag va me dom 2<3 SKROTkul hade vi iallafal:D
Fick stjuss hem av pappa för att han var tvungen att hämta mamma på jobbet, snöstorm ute ju! brr!!!

Hahha föresten mitt hår var ju såååå lockigt idag! xD

Hahah fick stå och platta ut det, håret såg hemskt ut! Jag fick skit ont i hårbottnen me! Och det gör ont fortfarande, aja nu kommer jag inte göra så mer iallafal xD


Dagens låt

Jag har nog sveriges mest blandade musiksmak!
Gillar nästan allt känns det som! Lady gaga, Eminem, Fonky Fresh, Akon, Johan palm, 3 doors down, Sofijah osv.

Nu ska jag lägga in kläder i garderoben och duscha,, Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0