Visste ni att...

... Jag har 27 enkoronor, 3 femtiöringar, 4 femmor, 2 tior, 1 bibliotekskort, 1 bankkort, 2 tågkort, 1 femhundring, 36 kvitton och en oanvänd spökhusetbiljet i min plånbok.

...Att jag hatar potatisbullar efter att jag fick en stor äklig svart klump som jag tror va en hårboll i min i sexårs.

...Att jag kallade min nuvarande bästis för tjocktrumpet på dagis.

...Att jag laddar min mobil varje natt.

...Att jag kommer ihåg 3 drömmar från när ja var liten asbra.
När jag skärde upp min mage med min nya planch jag fått av min moster.
När alla på dagis kunde hoppa genom fönstret utan att det gick sönder, men när axelia hoppade så gick det sönder.
När någon mördades i skogen vid oss.

...Att jag är jätte jätte allergisk mot morötter, hästar och jordnötter.



Och jag har skittråkigt just nu och vll till lkp och shoppa! Men ingen kan! Så får sitta här hemma och mögla idag...

UPDATE: Ska kanske dit med Lisa och Desiré nästa helg istället :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yesyes(Y)

2010-02-28 @ 12:52:30
Postat av: ida rosengren

hej! har frågestund i min blogg, kika gärna in och fråga någonting :)

2010-02-28 @ 20:32:36
URL: http://idaroosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0