Varje dag är en ny dag, och varje dag lär man sig nya saker

Som idag har jag lärt mig:

  • Att det är sjukt tråkigt att vara hemma själv och sjuk en hel dag.
  • Att det är bättre att ta förmycket vatten i couscous än förlite, för då blir det äkligt.
  • Att man inte ska ÄTA apelsin juice med sked, ma ska dricka den i glas som normalt folk.
  • Att jag sett alla filmer här hemma 100 gr, så jag kan dom typ utantill.
  • Och att mina föräldrar har rätt. Jag sitter för mycket vid datorn. Min bror hade ont i nacken och huvet förra veckan och dom sa att det var pågrund av att han sitter för myket vid datorn. Och nu en vecka efter, har jag skitont i ryggen och ont i huvuden.

Föresten är inne på tredje filmen, har sett Raise your voise, Hur man blir av med en kille på 10 dagar, och nu Kitty och Hollywoodmysteriet xD

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0