SEMLOR DAGEN EFTER xD

Idag efter skolan gick ebba och ja och köpte semlor på fiket, mums! Sen gick vi hem och åt dom och plugga, hon tyska, jag franska, lyckat xD
Vi kollade priser till korv och godis och sånt till discot 7b ska ha på fredag!

Men iallafal åkte med pappa hem och nu har jag kollat på inspelat ghost wisper och mamma håller på att baka bullar! SMASKIGT ;D


Bra: semlan! Dåligt: franska mappen...


Haha halväten xD vaniljkräm i<3


Ebba sweetie<3


plugg.... Uschie Uschie


På ica... haha Ebba när hon såg bilden: Det ser ju ut som att jag tar nåt!

Nu ska jag fota dagens outfit, och hjälpa mamma baka bullar (Y)

kram<3

Kommentarer
Postat av: *Ullie*

OMG , vilken fiin blogg duuh har Karin (yy´ :D ♥

2010-02-17 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0