Svarta backar :D och filmtips?

Idag har jag åkt 2 svarta backar :D, duktig mig. Fast det gick inte att åka så snabbt idag, hade snöat inatt så det var snöhögar och ojämnheter. Men nog om de. Nu, ikväll ska vi åka upp till toppstugan och äta fondue, förklarar vad det är senare.

Har blivit förälskad i den här låten, lyssna på den på nån blogg och nu sitter jag och lyssnar om och om igen xD



Och lite bilder me.

Hehe min frukost xD jävla flöt. Är apelsinjuice och en macka brevid me.


Lyxställe vi äter på va? xD (igårkväll)


Egopix på toan xD (mittenbilden var innan jag drog ut i backen.)


Två tjejer till en kille i liften:
Tjejerna: Ahopp, var bor du då?
Killen: östergötland
Tjejerna: aha, ligger det typ vid stockholm?

Haha, tyckte de va lite kul xD

Ska kolla på någon film sen men vet inte vilken, TIPS? :D

Kram<3

Kommentarer
Postat av: tava

allt bra idag ? =)

2010-02-23 @ 17:58:48
URL: http://tavas.blogg.se/
Postat av: tava

sv; ahrå d e bara bra =)

2010-02-23 @ 21:20:18
URL: http://tavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0