Skiddag i kisa

Hemma nu, jag har haft skitkul när jag åkt slalom. Och ett under har skett, jag trilla inte en enda gång! Men nära på xD Trodde jag hade glömt hurman åkte, men kom på det ganskafort. Ååh, vad jag längtar till när vi ska till kisa på onsdag med skolan...

stod i en skitlång kö för att hyra skidor, så jag passa på att fota en backe...


Knapplift... Precis när jag skulle lägga ner mobilen efter kortet så
stannade såklart liften, så man fick stå där och vänta...
Jag var livrädd att liften skulle starta igen med ett ryck så jag skulle trilla
så jag la ner mobilen fort och höll mig i stången HÅRT

Backarna stängde vid 4, så efter åkte vi hem till Lisa, Maja, Karin och Lasse och åt lax och potatis, mums :D

Nu är jag iallafal dötrött, så ska sova nu godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0