MVG! :D

Kom hem från skolan för ett tag sett och håller nu på att göra nudlar och kollar på Jon Kate och 8 barn, väntar på att gost wisper ska börja! :D
På svenskan fick jag tillbaka min husetbok som vu gjorde i höstas, och jag fick MVG! jag är skitnöjd! Vi skulle följa vissa instruktioner och temat var julen.

Här är början ur min:
Brr vad kallt det är! Det är december och den första snön faller från himlen. Jag är påväg hem från skolan och det har redan börjat mörkna. Jag bor på näckrosvägen 11, två hus från skolans snyggaste kille, Robin. Och bara fem minuter från min bästa vän Sara.

Kommentarer
Postat av: Becca

Vill du ha fler besökare till bloggen?

Kolla in mitt senaste inlägg och registrera dig gratis!

2010-02-12 @ 17:01:13
URL: http://becsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0