Mitt internet e skitsegt just nu!

Pappa ge mig en internetkabel!

Sitter och startar om datorn varje gång internet cepar ihop, i hopp om att det ska funka bättre. Men efter några minuter cepar det igen.

Iallafal sitter och läser lite teknik, har ju skitsvårt för de så tyckte det var bra att börja plugga i tid till provet på tisdag, (det är egentligen förhör men jag tar det som prov)

Sjukt bra låt som jag hitta på spotify.
You're gonna go far kid -  The Offspring

Fuck!, har fått starta om datorn 2 4 grr under det här inlägget!!!! När jag försökt ladda upp låten här!!!!
Och ni som undrar, ja, jag vill döda nån just nu!

Tror min dator vill sova, så jag ger upp, stänger av datorn och går och lägger mig, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0