Min "nya" fotölj

Kom helt plötsligt på att jag ville ha en fotölj, så jag gick ner och tog våran fula, gammla skinfotölj som stog nedanför trappan och skräpa.


Slängde på ett svart överkasst, två kuddar och en rosa filt (ska fråga om mamma kan köpa en röd filt till mig, det passar rummet mer)

Och voila en "ny" fotölj.
Nu måste jag bara slänga lite kläder på den så det blir äkta karin style xD

Söndag idag med, så ska väl snart sova för det är ju skola imorgon som vanligt.

Här kommer veckans planer:
Måndag: hjälpledare på BASS
Tisdag: träning
Onsdag: Plugga till franskaprovet
Torsdag: träning
Fredag: Disco!
Lördag: Packa, slappa
Söndag: Åka till Romme :D

Va ute och kolla på rommes hemsida, och mina kvällar är räddade :D
Det fanns trådfritt internet och tv på rummet :D

http://rommealpin.se/skilodge_boende.asp/id/40061005

Nu ska jag väl snart sova, godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0