Kan väl ta och bäretta lite om gårdagen då...

Började med skolan, inget speciellt hände väl. Men svenska provet gick iallafal skitbra!, det var jättelätt som tur var :D Får lätt G. Och i maten var det tacos, det här va de jag åt:

Haha, nevach de va min tallrik när jag var klar xD

Sen drog Ebba ronja och jag hem te ebba och fixa oss. Sen hämta nyckeln och vart visade om larm och musikanläggningen funka och sånt.
Sen städa vi iordning allt sen började f-3 s disco!
Satt väl mest vid mixer bordet eller vad det heter och glodde xD
Sen få 4-6 discot satt jag typ och glodde me xD Kul liv xD

När vi städat och allt gick vi ner till pizzan och där vart det väldigt mycket flumm xD alla var skittrötta så vi skratta åt allt typ xD

Haha hemma! Stämplar i pannan, kinden, bröstet och båda händerna xD
Trött karin xD

Märkte även att jag bara tog 2 bilder på discot och dom är inget att lägga in här, kanske snor bilder från nån annan xD

Kommentarer
Postat av: BEATRICE

sv: tack så mkt :) du har också en fin blogg!

2010-02-20 @ 12:51:16
URL: http://cookiesanddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0