GODMORGON!

Eller godmorgon och godmorgon?
Har vart vaken i typ 3 timmar och har sutit och fixat ronjas header

Klicka på bilden för att komma till Ronjas blogg.
Eftersom jag inte kan lägga in headerbilder (blir bara fel för mig, även att jag vet hur man gör) så frågade jag johanna om hon kunde hjälpa :D

Men nu har jag iallafal börjat läsa min husetbok och funderar på om jag ska skriva upp den här i bloggen, så ni får läsa :D Men som sagt, man skulle följa instruktioner så den är inte så bra, men bra för en sån bärettelse. Vi gjorde ju en husetbok i sexan med men den vart inte alls bra. Men ska jag skriva den här, vad tkr ni?

Nu ska jag ut och gå en promenad eller nåt, ses<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0