Ghost Whisper och halsont

Kollat några avsnitt av ghost whisper nyss och det är så jävla bra! Älskart!, Liksom det är inte för läskigt men endå späning.
Fast det dåliga är att det går vid 3 så jag hinner inte hem från skolan innan det har börjat, fasst det drabbar inte mig för vi kan ju spela in program, men endå xD



Iallafal så har jag hittat filmen jag skulle se, så blir att kolla på film ikväll. Och duscha och kanske ansiktsmask me? Ska nog ta en riktig "skönhetskväll" ikväll, men först ska jag äta kycklingkebab! MUMMA! :D

Har iallafal knarkat glas och halstabletter idag, för jag har skit ont i min hals. Och om ni skulle höra mig prata just nu skulle ni antagligen börja gapskratta, är skithes. Men mamma och pappa är nog ganska glada för jag kan inte skrika xD

SLÄNGER IN ETT SVAR PÅ EN KOMMENTAR ME:

Anonym:
Tack så mkt detsamma.. Följa varandra? =)

Svar: hehe inte så lätt att följa om man e anonym xD
Hör gärna av dig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0