Drömmar e konstiga...

Vaknade vid halv 10 tiden, det kom ingen prins och väkte mig så jag vakna av mig själv.

Jag hade en dröm inatt som jag  bara måste bäretta om:

Hela klassen satt i klassrummet och gjorde nåt papper, och Foki gick i våran klass. Jag höll på att bäretta för Ronja om min trasiga datamus som jag hade försökt skruva isär med en pincett.
Ebba: Men det är ju typ såna du har i ditt hår.
Matilda (som satt lägre bort): Det är hårnålar!
Foki (som satt brevid matilda): Men hårnålar och pincett är ju samma sak.
Matilda: ÖVERSÄTTNING! det kallas ÖVERSÄTTNING
Och hela klassen började gapskratta, asså riktigt sånt här TV skratt. HAHAHAHAAHHHAAHAHAHA.
Och då vaknade jag, haha sjukt konstig dröm utan menning xD

Nu driker jag varm oboy, får inte i mig nåt annat för jag har så j*vla ont i halsen! Och ska försöka ge mig in i att fixa en egen design på bloggen, wish me luck!

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Anna ♥

Tack detsamma! Rolig dröm, drömmar kan verkligen vara knasiga ibland! :)

2010-02-26 @ 12:08:57
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha XD

keep dreaming<3

2010-02-26 @ 17:50:50
Postat av: matilda

hahaha ;)

jag tjata ju om hårnålar häromdan (a)

2010-02-26 @ 21:59:16
URL: http://matildaekeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0