telefon snack :P

Bytte precis tillbaka till min gamla design, jag gillar den mer :)

Idag har Ronja och jag mest flamsat runt och bakat pizza. Mamma åkte även in med min mobil, för minneskortsuttaget (eller vad det heter) funkar inte så nu ska mobilen va på lagning i 3 veckor! Så just nu e jag mobillös, that aint good...
Min förra mobil fick jag julen för två år sen. Efter två veckor paja den så jag fick en ny sån igen. Sen höll den mobilen tills jag tappa den från axelhöjd rakt ner i asfalt sen studsa den till en snöhög och då fick jag en lånetelefon typ två månader innan jag fick en helt ny mobil igen, och den gick också sönder rätt så fort igen så då hade jag en lånetelefon rätt så länge igen innan jag fick en helt ny mobil igen, på garantin. Så på den mobilen hade jag 7 mobiler på två år kan man säga. Men iallafal så när garantin tog slut och jag visste att jag skulle ta sönder den igen så sålde jag den till min morbror och köpte en ny som jag trodde skulle hålla, men nu så efter ett halvår e den såklart trasig... That's suck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0