sista veckan :(

Sitter och fixar med min nya dator.
Eller ny, den är skitgammal men den är stor och inte lika seg som min lilla så jag bytte så mamma får använda min dator istället :) Eller ja, efter pappa fixat widows xp på den med. Och jag saknar redan windows sju :(
Fast jag märkte nyss att den här inte har någon webcamera:( that sucks!

Nästa vecka börjar ju skolan, ucsh. Så jag måste vända tbx dygnet och sluta att vakna vid elvatiden varje morgon. Det här tänkte jag iallafal göra i veckan:
Idag: Fixa datorn, städa klart, slappa sen träning ikväll
Imorgon: Träffa nån(?) Slappa(?)
Onsdag: På dagen vet jag inte sen på kvällen blir det match.
Torsdag: Träffa någon :)
Fredag: Träning vid fyra
Lördag: Shoppa med Ronja och Ebba!
Söndag: fixa massa, match sen soooova och sörja :(

Det känns inte som att det var längesen vi slutade sexan och skulle börja sjuan men endå känns det som en eveghetsen. Men ja, det ska bli gött å träffa alla igen och så men ända så jäkla jobbigt med alla läxor och prov. Liks direkt när vi kommer tillbaka ska jag göra omprov i engelskan, sen hård pluggning av franska för att i vinter kommer det franskar (fransmän? fransiskor?) hit i en vecka och i vår åker vi till frankrike.

dont mob the picture :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0