Need money!

Någon som vet vart man kan tjäna mycket pengar? ;) Kan behöva massor nu i höst och även våren.

Nu på hösten ska jag till Stockholm en helg för shopping, Ullared för massor billig shopping sen ska jag ner till skåne med vänner en helg och då blir det väl med massor shopping, plus att jag kanske ska med mamma till England för att hälsa på min moster eller för min del, shoppa! :)

Och i vår åker vi till Frankrike med klassen sen så åker vi kanske till London i påsk.

Åhh shit vad jag längtar till allt<3

Puss å kram, drar till träningen snart


random pic

Kommentarer
Postat av: wille

hej!du kan dela ut reklam ,då kännar du runt 1000kr per månad :)



sen kan du sälja jultidningar? :D haha.

men det ska bli kul med stockholm igen :D

2010-08-20 @ 10:34:17
URL: http://willekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0