Gamla bilder :)

Kollar igenom gamla bilder:) Det väcker minen..


Emmas ekliga drinkar!




Jag kommer ihåg dagen efter bilden... Ingen bra dag.


Slutet av sexan :)


Ja, femman nån gång... Ebba lyckas göra nåt? Det är påväg till matsalen
där vi hade sjukt kul!


storfiskare? :P Den största aborren jag fått tror jag :)


Mitt gammla rum! Eller jag har ju samma rum men helt omgjort.

Nej, nu orkar jag inte mer :P



Imorgon ska jag upp tidigt för jag skulle möta Ronja på morgonen. Måste även klippa gräset imorgon med, min bror har inte tid så jag gört för en film av han + pengarna :)


Och jag lovar er bättre inlägg sen när lovet är slut (om jag ens har tid då...) För läxorna kommer ta så sjukt mycket tid eftersom jag måste skärpa mig med allt igen. Blä, nog pratat om skolan. That skares me, i dont wanna go back o that shit!


Kommentarer
Postat av: emma

haha, de va inte ba jag som blandade ? :o

haha snygg bild på mej då sista veckan i skolan haha :D<3

2010-08-06 @ 18:01:16
URL: http://emmahbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0