första dagen i 8an

Första skoldagen avklarad, var inte så jobbigt faktist.
Började med att rektorn prata lite i havet, sen gick vi till klassrummet och fick typ pennor och sånt skit och så börja det tydligen en kille i våran klass. Sen hade vi en kort rast, sen tillbaka och prata lite. Efter det hade vi typ lång rast sen "jumpa" som vi gick tipspromenad på.
Sen engelska och efter det äkelpeckel lunch, korv och potatismos (dom verkar glada att ha oss tillbaka :)) Sen hade vi Franska och cissi har vunnit 200 000 kr! Så i november komer det fransmän hit i en vecka och då ska vi till stockholm och massor. Sen ska vi till frankrike i maj! :) Fast problemet är att jag inte kommer ihåg ett skit av franskan. Men iallafal efter franskan så fick vi åka hem. Och ja sen dess så har jag ätit, glott på tv och fått damp på att jag inte kan lägga in mina bilder.

Vi får leva på gammla bilder nu tills jag fixat skiten

Ebba och jag typ i feburari eler nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0