Valborg!

Är hemma från skolan, har kollat lite på tv ätit världens godaste sallad och sutit lite här. Jag är skittrött men jag ska se till att bli pigg! För jag kan ju inte vara trött nu, det är ju valborg ikväll!

Den här veckan har jag nog skrattat typ dubbelt så mycket som jag brukar göra, jag har faktist haft det skit kul. Som idag i matsalen när jag skulle ta vatten så var vattnet slut, och då fick jag typ damp på den grejen vattnet är i. Så jag stod och tryckte lite på grejen som gör så att det kommer vatten. Och då åkte locket ner rakt i min mat och jag skrek till och hela jävla matsalen glodde på mig. Och ebba börja gapskrtta och jag satte tillbaka locket på vattengrejen och bara de va nt jag ! Sen stod mina 2 mentorer där också, det var extra pimsamt!

But whatever, that me, i am a Klant xD

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0