babbel xd

Jag är jätte trött! Och det enda jag gjort idag är att sitta här och glo på tv sen fotbollsträning med, men endå skittrött. Det känns som all energi bara sugs ur mig och jag orkar ingenting längre.

Jag längtar massor tills på tisdag, det är så mycket jag behöver.
Väska, nagellack, tjocktröjor, pjamas, linnen, parfym, deo, toffsar, hårspännen, tshirtar, troser, bhar, maskara, tuggummi (a), taights, hårspray, jeansleggins mm.
ALLT börjar ta slut

Jag har lyckats att inte shoppa upp min månadspeng direkt som jag alltid gör. När jag får månadspengen så åker jag in och shoppar upp allting sen får jag leva fattig resten av månaden. Liksom 600 kommer man inte långt på, fast ibland händer det att mamma är snäll och betalar nåt :)

Höhö kom på nu att jag visst köpt nåt den här månaden xD Skor och bikini.

Nu ska jag lägga mig och sova, vill ha tillbaka min energi!
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0