Tarzan - Människa

Musiken var inställd idag så vi fick sluta tidigare. Då hängde jag med Ronja hem och en typ 6årig kille skrek skrek bitch till mig! hahahahahah xD Borde ens småbarn kunna sånna ord :P
Sen har vi typ bara chillat, och när jag gick hem började det hagla! Och då ringde jag pappa, så han fick hämta mig : )

Men nu ska jag öva på lite franskagloser, eftersom vi har prov på torsdag. Eller lite och lite, det är typ 100 st och jag kan som vanligt inte ett skit.
Jag fattar inte hur jag lyckas så bra på mina prov för dagen innan brukar jag inte kunna så mycket, sen idiotpluggar jag på kvällen och rasten innan provet, sen kan jag det när jag skriver provet. Fast jag brukar iochförsig glömma bort sakerna direkt efter xD

Bild från igår som inte riktigt kom upp här xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0