KUL :D

Det har vart en sjukt kul dag idag!
Den började med jumpa, ute jumpa och det var väl sådär.
Sen engelska och då jobbade jag på igen. Skrev nästan en hel bärettelse! Sen tror jag att jag har bruttit tån, för jag hoppade över min bänk och landade snett på tån. Så jag har skitont i den nu, synd om mig :(
På Non pratade vi om könssjukdomar typ och hur dom spred sig och massor.
Sen var det lunch och den var ganska kul, "Jag har bajsont i magen" "Du kanske är skitnödig" Haha, man måste bara älska mina skämt xD
På elevens val ska vi ta kort på saker i boxholm, sen gämföra med ett gammalt kort på samma ställe. Så idag cyklade elin, ebba ronja och jag runt i boxholm och fotade. Vi var seriöst överallt typ. Och Elin stod på min pakethållare när jag kämpade upp för backarna. "Om jag trillar av så svimmar jag"  fatta om jag var rädd?
Vi cyklade lite vid rampen också (a)

Yeyy, haha xD Jag fattar inte hur folk vågar?
Det är ju fan läskigare än kanonen xD


Elin cyklar omkull och "svimmar" xD


Hahaha




Ebba posar *like usually*




Gööligt



Kommer med mer inlägg snart :)


Kommentarer
Postat av: elin<3

fan vad kul vi hade.. :D <3

2010-04-28 @ 19:34:16
URL: http://eemmllaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0