Jag är dötrött!

Hur fan kan bli trött av att göra ingenting?
Fast det kan bero på allergin, för jag tror att polenen börjar komma.
Min näsa rinner som bara dän och mina ögon kliar, så imorgon blir det att börja ta allergimedecin. det är bra att börja i tid innan jag hinner bli för dan.
Har också fått någon speciell medicin utskriven för min jävla allergi. Är allergisk mot nötter, hästar, andra pälsdjur, polen, hö, morötter och lite olika frukter och grönsaker.
Men den här medicinen ska tydligen va skitbra så då slipper jag gå och snora hela våren.
Men nu ska jag sova! godnatt<3

Kommentarer
Postat av: emma

jo för att jag va hos tandläkarn !

inte de du trodde :p

2010-04-10 @ 07:25:14
URL: http://emmahbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0